نمایش محتوا نمایش محتوا

شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران

سند راهبرد مشارکت تارنما

  • کاربر پسند بودن تارنما

تارنمای شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران قابلیت شخصی سازی پورتال، جستجوی پیشرفته، اجرا در کلیه مرورگرها و اجرا بر روی دستگاههای قابل حمل ( لپ تاپ، تبلت، موبایل) را دارا می باشد.

  • شفافیت تارنما

لینک ارتباط مستقیم مدیران در وب سایت و تاریخ های بروزرسانی و انتشار شناسنامه خدمات در تارنمای شرکت و فرودگاههای کشور موجود می باشد.

  • کیفیت خدمات تارنما

ارائه تیتر اخبار در صفحه اصلی، لینک سازمانها و نهادهای مرتبط طبق استانداردهای تعریف شده، گالری عکس، برنامه پروازها که همگی در صفحه اصلی به سهولت در دسترس کابران می باشد. لازم به یادآوری است، سایر صفحات پورتال در منوهای صفحه اصلی تارنما موجود بوده و در دستگاههای قابل حمل نیز به راحتی قابل دسترسی می باشند.

  • دسترس پذیری تارنما

امکان پشتیبانی از افراد کم توان و رویه کاری به روزرسانی و استاندارد بودن نام دامنه و زمان بارگذاری رعایت گردیده است.

  • دسترس پذیری اطلاعات

در پورتال ستادی و فرودگاههای کشور سوالات متداول، نظرسنجی، پیوندها و اخبار و مزایدات و اطلاعیه های مهم وجود دارد.

  • داشتن بیانیه حریم خصوصی

طبق راهبرد شرکت فرودگاهها و ناوبری هوائی ایران بیانیه حریم خصوصی در تارنمای شرکت وجود دارد.

 

اداره کل فرودگاه های استان گیلان در راستاي انجام ماموريت سازماني خود تلاش مي کند با برنامه محوري، نگاه سيستمي، پشتوانه آمايشي و توان کارشناسي خدمات باکيفيتي را به طرز شايسته و در چارچوب وظايف قانوني خود به مخاطبين ارائه نمايد.چشم انداز سازماني ما آن است که  همواره بعنوان يکي از بهترين سازمان ها در خدمت رساني نزد مردم شناخته شويم. ارائه خدمات علمي ، دقيق ، کارشناسي ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در صدر ارزش هاي سازماني ما قرار دارد.

هر سازماني در راستاي تحقق اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه تام مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخورد هاي حاصل تعاملات دوسويه ، انتخاب راهبرد هاي ارائه خدمت، سخت و ناممکن مي گردد. به بيان ديگر ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امکانپذير است که مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد.

در اين راستا و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي اداره کل فرودگاه های استان گیلان برخود لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد مردم بويژه از سوي نخبگان، متخصصين ، صاحب نظران، مديران و کارشناسان دستگاه هاي اجرائي عمومي را گردآوري و راهبردهاي منتج به افزايش کيفيت خدمات را تدوين نمايد. اداره کل فرودگاه های استان گیلان تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه هاي اجرائي را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

 

مي توانيد از طريق منوي شکایات،انتقادات و پیشنهادات ما را از نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود آگاه سازيد.